Zzzzzz

Som ni redan vet sover ju inte Frank några längre stunder på natten.

Har verkligen känt mig sliten och deppig sista dygnen så idag stod VILA på schemat.

Gick och la mig med Frank 10.30 och vi vaknade sedan 12.50. Så skönt och välbehövt.
Imorgon är ju tjejerna lediga så behövde vilan idag.

Har skött kosten bra idag trots vila. Genomförde endast ett yoga pass på 15 minuter med inriktning på avslappning. Jätte skönt! Dock är jag galet stel så får nog lägga in yoga några gånger i veckan för att bli mer rörlig. Borde vara bra inför mitt mål att gå på händer.

Följ görna mig på instagram under namnet emelistraningsresa 😊. Massa inspiration på mat och träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback