Upp och ner

igpr kände jag mig låg, gråtmild, deppig och ledsen. Haft några nötter med kass sömn så troligtvis därför.

Leia var hemma igår pga studiedag på dagis, vi storhandlade och tvättade. Lyckades sova vid två tillfällen med Frank. Var så trött att jag inte kunde hålla mig vaken.

Idag har jag sovit 3!!! timmar med Frank. Mellan 10-13. Otroligt! Men oj, så skönt det var. Kände mig som ny när jag vaknade vid 13.
Efter lunch idag blev det ett ben pass, Frank var med i gymet men han blev trött mot slutet och tjurade lite. Men glad att jag fick till mitt pass.

Igår var det invägning efter 2 veckor med kaloriunderskott och vågen visade 72,9kg. Alltså ett dropp på -0,5. Totalt 1,6kg på två veckor, kul!

Tog en mysig bild på barnen igår, så fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback