Prata jobb

Idag har jag varit i Amelis klass och pratat med eleverna om yrket barnmorska. Vad man kan jobba med och svarat på frågor.


Så kul initiativ från läraren att vi föräldrar kan komma och prata om våra jobb. 

Igår tränade jag ett ben och rump pass. Var helt slut efteråt, härligt. Skönt att vara igång igen!

Kom på att jag glömt skriva om resultatet från vägningen i måndags. Vågen visade -0,6kg så jag är jätte nöjd eftersom jag var sjuk och inte fick till så mycket träning. Men skötte kosten bra, vilket märktes.
Totalt har jag gått ner 3kg på fyra veckor, så otroligt stolt!

Nu är det endast 1,1kg till min första målvikt 69,9kg. Men om några veckor borde jag vara där.

Nu ska jag laga till en god kycklingwok till lunch och sedan vila då jag är väldigt trött.

Ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback