Invägning vecka 5

Idag stod vågen på 70,6kg. Alltså en viktnedgång på 0,9 kg på 1 vecka.

Totalt 3,9kg ner på 5 veckor.

Nu är jag verkligen nära min första målvikt på 69,9kg. Tänk om jag når den nästa måndag.

Idag körde jag 30 min cirkelträning med och utan barn.

Igår gav jag Frank första maten efter klippet av tungbandet för att det inte skulle svida när han åt.

Och trott eller ej men han åt HELA smakportionen. Tror absolut det är tack vare klippet.
Idag åt han halva portionen, så framsteg här😊.

I fredags och lördags hade konståkningsklubben sin vår show och båda tjejerna var med. Så häftig show och kul att se flickorna.

Tack alla som kom och tittade, tjejerna blev jätte glada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback