Host, host

Sov mycket förra veckan med Frank på dagen och det gjorde susen. Blev mer mig själv och gladare.

Tränade två styrkepass förra veckan och två promenader. Glad att jag ändå fick till något då jag var så trött och nere. 
Kosten har jag skött galant.

I lördags hade vi grannarna på mello middag. Åt lite dessert och 2 burk läsk men annars höll jag mig till min kostplan.

I söndags hade barnen avslut på simskolan, oj så duktiga de är. Kul att se deras framsteg.

Jag har blivit sjuk under helgen med rethosta, slem och snor. Så segt!
Tredje gången denna vinter, så tills att min hals känns bättre blir det endast lugna promenader som träning och yoga.

Vikten i måndags visade 72,1kg, så otroligt kul! På tre veckor har jag tappat 2,4kg. Och sedan förra veckan har jag gått ner 0,8kg.

Känns jätte kul att viktnedgången går så bra. Målet på 69,9kg närmar sig med stormsteg. Det går lagom fort också och påverkar inte amningen vilket är precis enligt min önskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback