Kolmården

Förra helgen var vi på Kolmården med våra vänner från Karlskoga och Linköping. 

Vi åkte tidigt på lördagen med bilen full av kläder och matsäck. Det regnade en hel del men finns inga dåliga väder så dagen blev lyckad ändå.
På kvällen badade vi i hotellets badhus och åt middag på restaurang en.
Ameli fick göra en ansiktsmålning innan discot började, 

Efter denna dag somnade alla gott utom jag som inte kunde sova. Hade min sämsta natt på riktigt länge. Frank vaknade oxå en hel del när jag väl somnat. Väl hemma upptäckte jag att han håller på att få sina första två tänder. Så troligen därför han sov kasst.

Söndagen bjöd på något bättre väder och vi hade lika kul.
Bamse världen var bäst enligt barnen och delfinshowen. 
Tack Kolmården för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback