VAF= vård av förälder

Nu är även jag och Henrik sjuka, kli i hals, slem, snoriga, nyser 20 gånger om dagen, ont i huvudet och feberkänsla utan feber.


Frank är bättre nu, han hostar och rosslar när han andas men snoret har lättat och ingen feber. Inatt var första riktiga natten sedan han blev sjuk. Dock är ju inte de så mycket bättre men han somnar ändå om snabbare än när han var som sämst.

Idag fyller min underbara älskade farmor och och vi ska dit och fira henne, men vågar inte åka dit och riskera att smitta henne. Hon kan ju bli jätte sjuk då och det vill jag inte riskera. 

Igår hade jag och Leia en mysig dag tillsammans. Hon är ledig på fredagar och igår bakade vi banankakan och tittade på film i prinsess tältet.

Ha en fin lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback