Kul

Jag vägde mig igår och vågen visade -1,1kilo. Så otroligt kul! Hoppas på 0,5kilo till nästa måndag. 


Kosten går bra och jag fortsätter räkna kalorier varje dag.
Har tränat ben och rumpa igår och idag blev det promenad och ett styrkepass för överkroppen. Riktigt trött idag efter en jobbig natt med många uppvaknanden så väldigt nöjd att jag orkade få till min träning och sköta kosten. 

När jag är extremt trött kommer sötsuget som ett brev på posten. Men skötte mig bra där till trots.

Idag åt jag knäckepizza och det var super gott, länge velat testa det men inte kommit mig för. På min pizza hade jag makrill i tomatsås, färsk champinjon och ost. 

Denna vecka har barnen sportlov men de går på fritids och dagis ändå. På fredag är de lediga för mys och lek. 

Nu ska jag sova, godnatt😍.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback