Sjukstuga

Jag är sjuk men på bättringsvägen. Har varit hes och hostig sedan i onsdags.

Hostar nästan ut lungorna ur kroppen. Men de sista 3 nätterna och dygnen har varit värst. Idag är det något bättre.
Bör ju helst inte ta hostmedicin eftersom jag ammar så nätterna har varit tuffa.
Som tur är har Frank sovit trots mina hostattacker.

Här är två av mina underbara barn.

Så fina!
Otroligt att man kan älska sina barn så mycket som en förälder gör.

Igår och idag har Ameli varit hemma med ögoninflammation. Det har gått jätte bra och vi har bakat julgodis och drömmar till julfikat på Amelis skola. Hon är så fin med sin lillebror, bär, gullar, myser, vaggar och söver honom i vagnen. Det är så fint att se deras kärlek mellan varandra😍.

Fortsatt trevlig lucia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback