60 kvar

Nu har jag cyklat 40 mil. Har 1 månad på mig att få ihop 60 mil till. Tror ni det går?
Hm....nä tveksamt. Men blir nöjd med allt över 60 mil totalt, och det ska jag nog fixa.
Idag blev det en kortare runda på ca 4 mil. 
Dock så kände jag av knäna lite igen. Gjorde inte det i helgen och var så glad för att jag hittat rätt inställning på cykeln. Samt så blir jag öm i ena armbågen. Suck!!! Skönt att det snart är över. Bara 1 månad kvar nu! 
Den 13 juni smäller det, då får ni hålla tummarna för mig!!!

I helgen fick jag totalt ihop 12,5mil. Så skönt!!! Dock var inte de 7,3 milen i lördags så sköna att cykla i ÖS regn, men bra träning :D

Nu ska jag äta lite och sedan blir det sängen.

Puss!!!

Kommentarer
David säger:

Det är klart att du klarar 60 mil till. Det är bara två mil om dan. Ge inte upp nu när du är så nära.

Svar: Tack för pepp :)
Emeli

2014-05-15 | 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback