Bäst

-mamma, jag vill ha en regnbågsbarbietårta på mitt Barbie kalas.

Och då man är världens bästa mamma står jag och bakar en sådan...hur man nu gör!
Men, det blir nog bra tillslut.

Tack morfar, Cindy, Andreas och Aston att ni kom idag och firade Ameli och tack för fina presenter.
Underbart att vi kunde sitta ute HELA dagen. Vilket väder!
Det var en mycket trött 4-åring som däckade klockan 20.
Tur jag imorse hade bakat 2!!!! kladdkakor till alla gäster som skulle komma idag men som lämnade återbud idag. Förstår dock att de inte vill chansa även om alla blåsor är torra, men liiiite framförhållning gör ju inget ;) nä, ja är int' bitter.

Sov gott!!!

Kommentarer
Madde säger:

Amelie (och lillskrutt förstås) har verkligen en toppen mamma! Det måste varit skönt att kunna vara utomhus, ni har ju så mysigt på tomten. Tråkigt med sena återbud, det är ju endel fixande inför kalas:(

Stort grattis till Amelie iallafall!

Kram

Svar: Tack gumman! Ja, underbart! Det trodde jag inte för 4 år sedan med snö och minus att vi skulle kunna fira henne ute på födelsedagen framöver.
Mycket trist, men förstår dem samtidigt.

Hon tackar!
Kram
Emeli

2014-03-30 | 20:09:06
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback