Dax igen

Igår började L bli snorig och lätt hostig. Vid 22.40 vaknade hon och hostade. Vi gav hostis och nässpray. 
Det blev något bättre, hon somnade. Men när jag lagt ner henne i sängen tog det inte många minuter innan hon vaknade och började hosta. Och sedan kräktes hon massor. Mycket slem kom upp. Efter sanering av säng, Leia, mamma och pappa somnade hon äntligen.
Natten har varit okey efter detta. Hon vaknade vid 3-tiden men därefter sov hon till 7.
Idag är hon snorig och hostig, nyser 11:or och grinig.
Jag är hemma och Vabbar. A fick oxå vara hemma. Fyra dagar på dagis tog det innan första sjukdagen kom. Hm!!!

Hoppas er fredag är bättre?!
Puss

Kommentarer
Madde säger:

Ahh dessa dagisbaciller!! Hoppas hon kryar på sig snabbt och att ni klarar er. Kram på er ♥

Svar: Ja, de är hopplösa.
Tack snälla!
Kram
Emeli

2014-01-17 | 19:30:07
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se
Anonym säger:

Hoppas att ni kryat på er, jag förstår att det är jobbigt men vi får glädja oss åt snön som äntligen kommit. Har varit ute och spårat i två timmar i dag utan att ha en enda vattendroppe med mig, otroligt korkat men det var så himla kul att åka. Ha det så bra allihopa.

Svar: Tack!
Oj, bra gjort!!!
Emeli

2014-01-19 | 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback