Aj aj aj

Både i fredags kväll och i lördags förmiddag har jag åkt längdskidor. Totalt 2 mil har jag fått ihop, så nu är jag uppe i 7 mil på snö. Bara att fortsätta jaga mil sista veckorna.
Har mest åkt diagonalt för att ha ett åksätt där jag kommer framåt i bra takt. Börjar hitta fästvallan bättre nu och får mer tryck i varje "steg". Till och från går det riktigt fort, men så kommer jag av mig när jag kommer på hur bra det går. Haha, bra där.

Antar att jag åker mer rätt nu då jag har träningsvärk i benen som jag inte haft förut. Insida lår och ljumskar är inte att leka med, inget i överkropp. 
Inatt har jag knappt sovit för att jag vaknat vid varje vändning av smärtan i benen, härligt! 

Har jobbhelg så ska strax börja mitt pass, hoppas jag inte behöver springa så mycket idag.
Igår var hela familjen på svärfars 75-års kalas medan jag jobbade. A ville ha en speciell frisyr som favoritfrökens dotter på dagis brukar ha när hon ska på konståkning. Hon blev så fin och nöjd.




Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback