Tvära kast

Mötet gick bra, fick träffa den andra schefen på GYN på DS. 
De ringde mig här om dagen och undrade om jag skrivit papper på Astrid ännu.

Berättade att så inte var fallet och fick till svar att de skulle ringa mina referenser och återkomma. 
Imorse ringde de och ville ses, fick gärna ta med Leia. 

Jobbet står mellan mig och en till, den andra personen hade arbetsintervju med båda scheferna tillskillnad mot mig.

Chef 1 som jag träffat tidigare berättade innan chef 2 kom att jobbet nog blir mitt. Men inget är klart, håller tummarna tills imorn då de ska ringa!!!!!
De älskade Leia, och skojade att det var ett smart drag att ta med henne.

Om jag får jobbet på gyn kommer jag självklart avsluta allt snyggt på Astrid.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback