Värk

Inatt vaknade jag vid 2 tiden med ett ryck av att jag hade så ont i nacken som strålade ut i armar och ben.
Tror en nerv låg i kläm. Kunde knappt röra mig, det gjorde så ont.

Tog långt tid att somna om pga värken. Imorse hade jag fortf ont och det var svårt att sätta upp håret. Hela dagen har jag stretchat och försökt tänja för att få bort värken eftersom jag börjar jobba imorn. Har lite ont fortf, men mycket bättre.

Åh, det har varit en jobbig dag idag känslomässigt. Känns konstigt att båda mina barn går på dagis och att jag ska till jobbet imorn.
Att börja jobba känns jätte kul, men jag känner mig inte färdig med att vara hemma med barnen, jag älskar det även om vissa dagar är pest. 
Kan inte fatta att min lilla bebis inte är en bebis längre.

Nu ska jag sova och kliva upp i ottan på jobb!

Sov gott!


Min fina bebis!
Min vackra stora bebis!



Älskar er tjejer till månen och tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback