Mys

Idag har jag och flickorna varit lediga. Morgonen startade 7.10 med att L stod i sin säng och ropade på mig.

Sedan myste tjejerna tillsammans i fåtöljen samtidigt som de tittade på Bolibompa.

Efter att L sovit middag åkte vi och veckohandlade. Det gick smidigt idag med. De är så duktiga att ha med.

Efter middagen åkte jag på min simträning. Idag var det mest fokus på bröstsim. Älskat att simma!

Imorgon jobbar jag kväll så blir till att träna rullskidor på förmiddagen.

Efter träningen idag träffade jag min mellanstadie lärare Björn. Riktigt kul att prata en stund med honom.

Puss och godnatt!

A med sina vänner....

Kommentarer
Jennifer säger:

ååå vad mysigt<3 Fina tjejer

2013-11-26 | 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback