Rädd..

...stod i köket och gjorde Leias nattvälling när plötsligt hela huset slocknade...poff!!!

Inser snabbt att grannarnas hus lyser, alltså något lokalt el trassel!

Kommer på att proppskåpet, huvudströmbrytaren mm sitter i tvättstugan. Minns att jag inte låst ytterdörren dit samt att jag har innerdörren stängd!!!
Det är nu min galna fantasi skenar iväg...en mördare har stängt av strömbrytaren och väntar på mig...mitt hjärta bultar, jag skakar. Tar tag i en kökskniv, en stor ficklampa och går mot tvättstugan livrädd!! Öppnar dörren, men ingen där...puh!

Grejar med skåpet och får igång strömmen, men en propp funkar inte! Tar det imorgon när Henrik är hemma!

Ja självklart var jag ensam ikväll, medan han roar sig inne i stan med sin bror!

Ni som känner mig vet att jag redan var mörkrädd...inte bättre nu :(

Sov gott!!!!
Om jag nu kan somna, är fortfarande skakig!!!
Jädra fantasier!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback