God morgon

Snart bär det av till gymmet igen!!! Leia skötte sug bra igår oxå, så det är kul.

Det gick grymt bra att träna igår, körde riktigt tungt och var helt slut efter. Är så glad sedan jag började träna regelbundet igen. Känner mig glad och lycklig.
Har aldrig kört såhär tung styrka förut, men jag älskar det. Mycket roligare nu. Förr körde jag lite lättare vikter och 10-15 reps för att få mer slanka muskler. Men det hände inte så mycket med kroppen.
Så nu har jag läst på och bestämt mig för att istället köra tyngre och färre reps för att bygga muskler. Nä, blir inte muskelberg bara mer fit :)

Jag är så stolt och lycklig av vad jag åstadkommit på bara 2 veckor!!!

Nu ska jag äta lite lunch!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback