Bröllop

Ja, som många av er redan vet gifte jag mig med mitt livs kärlek i lördags. Det var den fjärde bästa dagen i mitt liv. Mina fyra bästa dagar är:
1: När jag träffade H för första gången
2: När Ameli föddes
3: När Leia föddes
4: När jag gifte mig med H
 
Vi hade inte berättat för någon förrutom faddrarna till Leia. Det var så häftigt att se allas reaktion när vi kom in till bröllopsmarchen, Henriks mamma ställde sig upp och jublade =) både jag och H hade svårt att hålla tårarna tillbaka när vi gick altargången fram och fick se lyckan hos våra familjer och vänners ögon. När jag sjöng för Henrik fylldes kyrkan av krälek och glädjetårar. Det var helt otroligt mäktig stund.
 
Vilken otroligt underbar dag det blev, det gjorde inget att det regnade heller för dagen var full av kärlek. Tack Susanne för bra fotojobb, längtar efter att få se bilderna. Här är en länk till hennes blogg där hon lagt upp 2 bilder från bröllopet, så vackra bilder. http://starkmagasin.se/index.php/susanne-baldefors/215-tva-prints-fran-igar#.UEPcnOL0rY0.facebook
 
Både jag och Henrik känner starkare kärlek till varandra efter bröllopet, vårt förhållande känns mäktigare och finare nu när vi är gifta och vi är såååå lyckliga.
 
Tack alla som kom och gjorde vår dag helt fantastisk!!!
 
Leia och Ameli skötte sig så bra i kyrkan och vi är stolta över våra fina barn. Vi älskar er över allt på denna jord. Leia döptes till Leia Astrid Fageli.
 
Kommer lägga upp bilder när jag fått dem från Susanne.
Puss och kram!
 

Kommentarer
David säger:

Alla i Finland vart också väldigt glada, och självklart förvånade. Emelie, du är hjärtligt välkommen till familjen.

Svar: Tack så mycket! Kram
Emeli

2012-09-04 | 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback