God morgon!

Jag har varit uppe sedan 06 då Leia vaknade och bajsa. Passade på att träna innan Ameli vaknade.

Skönt att ha det gjort tidigt! Ska träna och äta riktigt bra fram till jul. Ska mäta mig 1 gång i veckan för att se förändringen och fota nu och sen. Känner mig grymt taggad att bli lite fastare i kroppen. Jag undersökte magmusklerna igår igen, nu är det ett fingers mellanrum så det går åt rätt håll. Kör plankan varje dag för att hjälpa musklerna att dra ihop dig.

Nu är stor Tullan på dagis och lill Tullan sover, vi väntar på att fara till BVC för vikt, längd och 5-månaders vaccin :(

Tänk att min lilla bebis blev 5 månader igår, galet ju!!! Hon börjar bli så stor nu.

Efter BVC ska jag träffa Henrik och äta lunch, samt få ändan ur vagnen och fota till mitt nya körkort.

Ha en bra dag!
Puss!


Kommentarer
David Åsbrink säger:

Grattis i efterskott till lill tjejen.

2012-11-01 | 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback