Feber

Åh, min lilla Bubbi har fortfarande feber, de kan pågå i tre dagar.
Inatt hade hon 40 grader, åh så hjälplös jag kände mig då. Min lilla flicka! Ikväll hade hon 38 grader.

Har precis avslutat mitt styrkepass, delar upp träningen lite eftersom att jag inte hinner göra allt på morgonen!
Känns så kul att köra detta helhjärtat. På mitt födelsedags fika på lördag ska jag ha lite nyttigare kalasbord :)

Var förbi öppna förskolan idag, hade mycket trevligt!
Nu sitter jag och gråter lite till rosabandet galan innan sängen kallar!

Skulle behöva klippa mig snart, men kan inte bestämma om jag ska klippa vanlig lugg, snedlugg eller som nu!? Snälla kom med förslag!!!

Puss!


Kommentarer
Linn säger:

Alla frisyrer klär en skönhet! Så välj precis vad du känner för, kommer bli fin i allt!

2012-11-01 | 17:02:21
David säger:

Behåll frisyren du har nu. Du har ju perfekt hår feste och linje så varför dölja det med en lugg

2012-11-02 | 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback