Energi booooooost!

Idag har jag varit och träffat en av mina finaste vänner och hennes ljuvliga dotter!
Min vän är en bra lyssnare, omtänksam, grym atlet, super mamma och såååååå söt och snygg.
Jag är enormt lyckligt lottad som har fått chansen att lära känna henne. Trotts att vi inte ses jätte ofta så är det ändå så kravlöst och avslappnat när vi ses!
Idag insåg jag verkligen hur mycket jag saknat henne och att vi måste ses oftare, vilket vi oxå ska :)

Tack finaste Limpan för att du finns från Empan!!!

När jag hämtat Ameli så myste vi hemma tills Henrik kom. Vi åt mat och hade en fin kväll!
Idag på posten kom min beställning från Oiidesign, har köpt en sååå underbar onepeace från StellaMcCartney, kunde inte motstå. Det fanns bara en kvar i storlek 12 månader så Leia har att växa i.

Idag känner jag mig lite piggare och gladare, har tränat spinning och styrketräning. Det gick jätte bra! Nu ska jag börja min resa mot en fit kropp! Det är en dröm jag haft länge.

Puuuuss!


Kommentarer
Linn säger:

Tack Empan och detsamma!
Var jättekul att träffa er och jag hoppas att vi ses snart igen. Hann inte med hälften av allt jag ville prata med dig om. Kram

Svar: Det hoppas jag med :)Samma här, hann inte prata om nått knappt!
Kram
Emeli

2012-10-24 | 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback