Förkylda

Hejsan!

Jag är förkyld, och Ameli är på bättringsvägen. Mitt bröt ut inatt =(. Hatar att vara snorig och hostig.

I fredags så målade jag taket i vardagsrummet på övervåningen, jag stod på våran tillfälliga landgång över trapphålet på stegen. Tappar balansen och tar tag i färgburken. BRA IDÉ EMELI!!! Ca 3 liter färg hamnade lite fint fördelat över golvet nere, trappan och den omålade väggen vid trappan. Man kan säga att jag inte var så nöjd med mig själv jut då.
Som tur var så är det vattenlöslig färg så gick att få bort, men det tog hela fredags eftermiddagen och kvälle. Till att börja med stod jag bara och grinade och tänkte "Vart börjar jag", men sedan tog jag tag i eländet.

INGA bildbevis finns förutom i min hjärna!!!

Igår var vi på middag hos svärföräldrarna, vi åt kräftor. Super gott och mysigt!


Ameli med bäska droppar! =)

Ameli med pappa och gammel morbror Christian.


Ameli äter kräftor.


Ha en bra dag alla!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer
Moster säger:

Ameli du är så fin<3 Duktig du är som äter kräftor.

Neo är väldigt avis på din snygga bil!! Han vill gärna åka med dig när vi kommer och hälsar på.



SiS - fy vilken jä... otur. Gråter med dig<3



Puss och Kram på er

2011-09-11 | 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback