Tröööööööt!

Denna natt har inte varot bättre än de övriga 2. Hon hostar och har svårt att andas så jag har fått halvsitta upp halva natten för att Ameli ska kunna andas bätre och somva!
Vad göt man inte för sina små älsklingar, jo skiter i sin egna sömn =)

Det gick bra igår med tomtstädningen, buskarna är helt klara, men 3/4 av krattningen av löv är kvar. Dock inte så kul väder idag så håller mig nog inne mest för att måla fönster istället.

Fick faktiskt lite färg i ansiktet igår, skönt då jag var sjukt blek!

Nu ska jag och Ameli äta frukost och mysa. Pappa Henrik är på jobbet, puss papping vi är stolta över dig <3

Här är lite bilder från igår...



Buskklippning!



Resultatet



Lövkrattning



Ameli hjälper mamma igen =)

Hoppas ni alla får en bra måndag.

Puss och kram familjen bus!


Kommentarer
Madde och Tilde säger:

Verkar som våra små troll håller oss vakna om nätterna:)

2011-04-11 | 13:14:44
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/
Emeli säger:

haha...japp!

2011-04-11 | 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback