Framåt

Jag kämpar på med mitt mål handstående. Kan stå längre nu och lätta fötterna från väggen mer och mer. Men än är det långt kvar till att gå på händer


Igår blev det ett överkroppspass med gummiband och egen kropp. Gick jätte bra och fick fin kontakt.


Idag har jag tagit en 45 minuters promenad med Frank och senare ska jag träna ben med Leia som vikt.

Har bakat en god chokladkaka på svarta bönor som jag ska avnjuta idag. Då är det bra att göra vegetarisk wok till lunch med få kalorier så man kan ta 2 bitar chokladkaka.
Måste ju välja mina kalorier.

Igår åt vi så goda hemmagjorda burgare, bakade ett glutenfritt bröd till mig som var jätte gott. Att jag inte tänkt på det innan. Man blir ju mycket mättare med bröd istället för salladsblad och sen är det ju gottigare. Mums!


Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback