Min sjukling

Natten till igår var inte kul, han vaknade jätte ofta med täppt näsa och grät hysteriskt för att han inte kunde andas normalt.

Han kräktes ner sängen pga allt slem och tajmade in en läckande kissblöja senare. Därefter var vi vakna någon timme.

Tidig morgon fick han högre feber så då gav jag honom Ipren och sov med honom sittandes innan vi slutligen gick upp.

Under dagen har han gråtit så gott som all vaken tid och verkligen mått dåligt. 

Inatt har han hostat mycket och näsan är täppt. Sitter nu och vaggar sängen och hoppas på någon timme egen sömn själv i min säng. Vi har rean varit vakna ett tag så håller tummarna att John blund kommer snart.
Man blir verkligen låg av dessa sömnlösa nätter, det tär på mig massor. Hade ju inte direkt ett stort sömnkonto innan han blev sjuk.

Igår orkade jag inte träna, inte ens ta en promenad i solen. Har ingen energi eller ork. Passade på att sovs 1h på förmiddagen när Frank sov. Men sover jag för mycket har jag svårt att somna på natten tyvärr och ligger vaken till elva fast Frank sover.

Nä nu verkar min lille son sova så ska göra detsamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback