Lille Frank

Nu är det hans tur att bli sjuk, för första gången i hans liv är han riktigt hängig.

Feber, hosta, snor, slem. Natten till i söndags kräktes han 4 gånger och efter det har övriga symtom kommit.

Så inte så mycket sömn nu heller de senaste två nätterna. 

Tycker så synd om honom och vill bara ta bort det sjuka.

Då sömnen blivit påverkad mycket sista tiden har jag haft tre vilodagar, men idag planerar jag ett ben och rump pass.

Ameli mår äntligen bra och gör sin 1:a skoldag på 2 veckor. Som hon längtat.

Leia är hemma idag då hon är förkyld och legat på gränsen till feber hela helgen, men imorn borde hon kunna gå.

Våran helg har mest bestått av att vara vara. Skönt.

Igår beställde vi en ny soffa då vi vill ha en familjesoffa istället där alla kan sitta och mysa. Längtar tills den kommer. Vi fyndade på Mio som har rea så soffan kostar 6000:- väldigt bra pris. Vi fyndade även en hurts till v-rummet som ska ersätta vitrinskåpet. 
Tror v-rummet äntligen kommer bli som vi önskar, MYSIGT!

Henriks tröja har vuxit ännu mer och jag blir bara mer och mer nöjd.
Om han mot förmodan inte tycker om den ger jag den till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback