MVC

Idag var det dags för näst sista besöket hos barnmorskan.
Det gick bra, vikten var kanon. Gått upp fint denna månad. Så det är skönt. Väger 78kg och startade på ca 70kg.
Mitt blodtryck var väldigt lågt så inte konstigt att jag känner mig väldigt yr. Känner mig även yr när jag sitter ibland. Idag var trycket 80/60. Ett "normalt" tryck är 120/80.
Mitt blodsocker var oxå lågt. Det ska ligga över 4,0 och jag hade 3,6 1,5 timme efter lunch.
Så jag ska nu äta små mål med 1,5 timmes mellanrum och dricka mycket så hoppas vi det blir lite bättre.
Blodvärdet var 114, helt ok.
Bebis ❤️-ljud låg i snitt på 128 och huvudet är fixerat.
Den 30/8 har jag nästa besök så då får vi se hur mina värden är då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback