Synd om mig

Idag har jag varit och dragit ut en visdomstand som vägrar växa upp ordentligt.
Den har kämpat på i mer än 1,5 år utan att lyckas. Bara halva har synts och det har gjort att jag fått infektion efter infektion. Varje dag har det gjort mer eller mindre ont.
Så jag fick nog!!!

Det gick över förväntan, hade föreställt mig det värsta.
Bedövningssprutorna är inte roliga, men tog ett snack med min skyddsängel om att det inte skulle göra så ont utan mest vara obehagligt och så blev det,

Ingreppet gick jätte snabbt och var mycket enkelt enligt tandläkaren. Hon förstod och såg att jag haft/har problem.

Eftersom det gick så snabbt och smidigt blev det mycket billigare än förväntat, hon sa att jag skulle använda pengarna på barnen istället. 
Blev jätte glad för det!

Efter att bedövningen släppt har det bara gjort ondare och ondare så kvällen blir inte rolig.
Men glad att det är över!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback