Jobb

Denna helg är det jobb som gäller för mig, idag var det ett dag pass. Vi hade väldigt mkt att göra så var skönt att gå hem.
Efter jobbet åkte jag till Täby C för att handla födelsedags present till Ameli som fyller 4år på fredag.
Hittade det jag sökte, härligt! Hon kommer bli så glad.

När jag kom hem blev det lördagsmys med make och barnen, men vid 17-tiden visade Leia tecken på att hon inte mådde bra. Och mycket riktigt så var tempen 39,1 och hon skakade av frossa, snabbt in med Alvedon för att stoppa stegringen och minska risk för feberkramper.
Hon var så trött och somnade redan klockan 6.

Ameli var också trött och bad om att få sova innan 19, men innan sovning spexade vi lite med kameran. Oj så jag älskar Ameli, min älskade unge.






Nu ska jag sova då man fortfarande är jetlagad.
Puss och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback