Följ mig

Imorgon smäller det, åh så coolt det ska bli att få göra detta.
Kommer vara riktigt tungt mellan varven och då ska jag tänka på min "målbild" för att få mig på rätt mood igen och det är att tänka på känslan av att gå i mål efter ett långt lopp.
Har Vasaloppet som ett starkt minne när jag gled över mållinjen, oslagbart!!!!

Sen kommer jag tänka på flickorna och all glädje de ger mig, heja mamma!!!!

Har ett mål att klara VR på 15 timmar, men kan bli tufft så allt under 20 timmar är bra. Målet är målet!!!
Vädret ser ok ut just nu oxå, tack!!!

Mitt startnummer är 6120




Man kan välja hur man vill följa.
Släng gärna iväg ett peppande sms om ni vill :)

Puss och kram, nu ska jag äta mitt sista mål för dagen och sedan sova!!!

Kommentarer
HasseE säger:

Grattis Mimmi!
Du klarade under 15 timmar om jag uppfattat rätt!
Följde webbsändningarna där man intervjuade veteraner som kört 20-30 vättenrundor och alla sa att det inte varit så blåsigt (motvind)på hemvägen
sen typ 1982....
så vilken dj..la insats du gjort som "nybörjare"!
....undrar om jag ens orkat åka dom trettio milen på min "vespa"?
Stor kram från pappa!

Svar: Tack pappa!!!japp, det stämmer =)
Ja, jag är galet nöjd med min prestation.
Kram
Emeli

2014-06-14 | 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback