Saknar

Ameli och Leia åkte idag till Finland med farbror David och farmor.
Vi väckte dem tidigt imorse, L var inte på sitt bästa humör ledsen och mammig. Men efter välling piggnade hon på sig.
A var jätte laddad att åka, det har hon varit i flera dagar nu. Vi ändrade resan nydligen för barnen. De skulle först åka med oss på söndag, men då jag kör Vansbro på lördag och Henrik ville följa med blev det här en perfekt lösning.

Efter pusskalas vinkade vi hej då och sedan grät jag och Henrik en skvätt i varandras famn.
Tänk att man kan älska de där 2 så galet mycket att det gör ont i kroppen.

Fått rapport om att båtresan gått jätte bra och att de skött sig exemplariskt. Underbart att höra!

Nu kommer vi inte träffa drm på 4 dagar, lång tid. Men jag vet att de har det underbart så ska försöka passa på och njuta.

Imorgon blir det klipp och sling, kanske går på bio oxå. Eller shoppar lite, vi ser vad dagen bjuder på. Henrik måste tyvärr jobba mycket in i det sista innan semestern börjar för honom. Jag gjorde sista passet igår, tjoho!!!

Nu ska jag se på tv och softa i soffan, kan göra det med gott samvete eftersom jag tränat idag.




Kommentarer
David säger:

Bilresan gick också som en dröm. A somnade utanför Åbo och L vid Ramua. Sedan sov dom hela resan upp till Lappfjärd. Sedan somnade båda med ett leende på läpparna i gen ca 10 min efter vi kommit fram. Ni kan vara superstolta över era flickor.

Svar: Tack för uppdatering!!!
Åh, det låter underbart. Vi är jätte stolta över dem <3
Emeli

2014-07-02 | 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback