Vi drar till fjällen...

...fest hela kvällen. Ute och glider på snowboard och skider.

Japp, imorn åker vi till Sälen. Det ska bli så underbart. Åka längdskidor på snö, åka pulka, busa och mysa.
Ameli är galet redo med nya skidor, hjälm, glasögon och täckbyxor. Hon är hel taggad.
Det ska bli så roligt att komma iväg på detta äventyr.

Idag vid lunch körde jag mitt femte träningspass denna vecka. Då vi hade en del att göra idag valde jag att springa med barnvagn så L kunde sova samtidigt.
Jag kände mig jätte stark idag, känslan i kroppen var att jag kunde springa hur långt som helst. Märkte inte ens av vagnen idag.
Riktigt kul att kroppen levererar med 1,5 månad kvar till Öppna.

Ny ska jag sova. Godnatt!
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback