Min tur

Igår smög sig det onda i halsen på. Blev ingen skidåkning för mig. Även idag har jag haft ont i halsen. Hoppas verkligen det ger med sig snart.

Igår var A på kalas hos grannflickan, hon var så nöjd när hon kom hem. Inte ofta hon är bjuden på kalas så blir extra speciellt när det väl är.
Efter hon kommit hem var vi ute hela familjen och åkte pulka. Båda barnen hade jätte kul!

Idag har vi handlat mat och städat lite då städhjälp kommer imorn. Kan inte ligga saker överallt.

Vid 17-18 idag hade A premiär på gymnastiken. Till en början var hon blyg och ville inte göra det tränaren gjorde under uppvärmningen men när de skulle börja springa och utföra redskapsgymnastik vaknade hon till liv. Riktigt kul att se. Tror hon kommer utvecklas mycket under denna termin.

Nu ska jag sova för det nalkas jobb imorn.
God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback