Helgens träning

Har fått till bra träning sista dagarna. I torsdags körde jag ett tungt styrkepass på gymet med härlig träningsvärk som resultat. Gick så bra och kände mig stark. Testade 10kg hantel och körde biceps, orkade 5st riktigt kul.

Sedan i lördags gick jag upp tidigt och cyklade landsvägskörning. Riktigt nice men kallt, hade ingen känsel i tårna när jag kom hem och cykeln var lite fel inställd då jag fick ont i knäna. Men blev en bra runda.

Igår var jag ute och sprang med syskonvagnen då båda ville följa med. Riktigt tungt men det gick ändå bra. 5 km på 31 minuter så det är jag nöjd med.

Idag cyklade jag till jobbet. Justerade cykeln och det kändes jätte bra i knäna. Skönt!!!
Var riktigt snabb oxå, under timmen. Glömde stanna klockan :) så det var roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback