Helgen

Lördagen började jag med att åka till en utförsäljning av kläder. Hittade en hel del till mig och flickorna. Till killar fanns bara L eller XL så blev inget till mannen.
Mamma

Ameli

Leia

Resten av lördagen spenderade vi ute på tomten.

Söndagen började med en timme på Knatteskutt för att testa handboll. Ameli var duktig och hade kul.
Frågade henne vad hon tycker varit roligast hittills av fotboll, orientering och handboll.

Hon svarade orientering. Kul!
Nästa gång är det friidrott.

Idag har vi storhandlat i vanlig ordning och sedan varit en sväng på biblioteket. Tyvärr hade de inte tidningen Ottobre sin jag var ute efter. Men hittade en annan tidning om sybeskrivningar, lånade hem 3 nummer.

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Sis=) säger:

Fina kläder=)
Roligt med utförsäljning:) Varför hörde du inte av dig du vet ju att jag älskar sånt;)


Svar: Kom på det när jag var påväg, men lite sent påtänkt att ringa :)
Emeli

2013-09-30 | 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback