Gah....igen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll när vi gjorde luskamningen (man ska göra det i 3 veckor efter behandling samt att fler haft på dagis) hittade jag 9!!!!!!!!!!!!!!! små nyckläkta?! löss på A.

Fy, fan!
Bara att behandla igen. Vi skulle ändå göra det imorn igen då det gått 7 dagar sedan förra gången. Finns nämligen en risk att några ägg överlever och kläcks vilket hände hos A. Är dock nöjd att det bara var 9 stycken för då fick jag bort de flesta ägg förra veckan. Hon hade jätte många då. 

Jag kammade mig oxå och hittade en död lus. Svårt att veta om den är från förra gången eller ny.
Så om 1 vecka får vi göra om allt igen på oss båda!

A var så duktig idag och lät mig kamma och leta efter löss sant ägg. Skönt när hon samarbetar. Hittade endast 3 ägg som jag tog bort.

God natt!!!



Kommentarer
HasseE säger:

Ta de lugnt, ta en fika me bullar och KEX,
och slå en signal till an-ti-ci-MEX.

Familjen lopper och löss önskas en trevlig helg!

Svar: Hihi, tack detsamma :)
Emeli

2013-10-11 | 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback