Frittfall

Jag är fortfarande skakig efter det som hände idag.
Hade hämtat L på dagis och gick mot bilen. Bar L på armen med hennes väska, plötsligt så halkar jag på löv och inser snabbt att jag kommer att ramla.

Jag ramlade framåt , min enda tanke är att jag måste ta smällen.
L kastas ur min famn efter att jag landat på marken med min vänstra arm som jag bär henne på. Hon landar som tur är på andra sidan asfalten med huvudet där det var gräs. Ungen är helt oskadd, men blev rädd och grät.

Jag slog upp armbågen trotts jacka, slog i knät med ett par byxor mindre som resultat samt höften.
Jag är bara glad att L klarade sig!

Fy vilken eftermiddag det blev!!!
Mitt knä





Kommentarer
Syster säger:

FY vad läskigt syster😔tur att ni klarade er bra båda två. Massa pussar och kramar

Svar: Tack <3
Emeli

2013-10-24 | 10:15:43
Madde säger:

Aj aj... stackare! Kramar

Svar: Kram :) ja, gör fortf ont :(
Emeli

2013-10-24 | 19:57:03
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback