Tour de Arninge

Jag startade morgonen vid 9 med ett härligt cykelpass ute. 20km på 55 min blev det. Helt ok tycker jag.
Hade tur med vädret oxå, sol.
Hade bara positiva tankar och allt flöt på bra.
Lite kallt om tår och fingrar bara. 
Note to self, glöm inte ta på vaderade cykel byxor nästa gång. Aj mina sittknölar!

Efter dusch och matintag åkte vi till ishallen för lite skridskoåkning. Till en början var A som en säck potatis, men vartefter lärde hon sig hitta balansen och sedan ta något skär, hon var så stolt.
Det var riktigt kul att se hennes lycka. Och flera gånger berättade hon att hon vill åka igen.

L var jätte trött och somnade i famnen, som tur var hade vi vagnen i bilen. Jag promenerade hem med L medan H och À åkte och köpte lite lördags gotti.

Efter lunch gick vi ut på tomten och höststädade i regnet. När vi kom in igen blev det fika och familjespel, ingen padda utan riktigt spel i kartong. Så mysigt! Vilken kanon dag. 
Imorgon måste H jobba trotts farsdag, så mysigt att vi fick en kalas dag idag.

Båda barnen somnade ovaggade idag vilket jag oxå kommer göra nu!

Puss!!!
Nyvaken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback