Städ

Åh, så underbart det är med städhjälp!!!
Kan såååååå rekommendera alla er som ffa bor i hus med barn och inte riktigt hinner med städningen som ni önskar.

Tror aldrig vi haft så rent hemma, inget kli i näsan. Fantastiskt!

Igår hade jag min sinträning igen, det är så kul och jag vill inte att det ska ta slut. Börjar få till en bra hastighet nu oxå som kommer passa på Vansbro.

Igår öppnade anmälan till Vätternrundan men vare sig jag eller Emma fick någon plats. Jag bröt ihop och blev super ledsen. Hur skulle jag då kunna genomföra klassikern.
Ringde kansliet när jag lugnat mig och undrade om man kunde få en plats på nått sätt eftersom jag betalat de andra loppen redan för en svensk klassiker. Då berättade hon att om jag genomför Vasaloppet så har jag garanterat en plats i Vättetnrundan, dock kostar biljetten 400:- mer då men det gör inget!

Men en annan grej som suger är att de inte kan garantera att jag och Emma får starta i samma grupp.? Suck!!
Vårt enda hopp är att vi i Motala innan start kan få hamna i samma grupp om några inte kan delta. Det borde gå!

God natt!
Puss
Leia somnade innan middagen, snacka tröttmössa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback