Klart!

Har haft problem att mobilblogga hela helgen, bilder vill den inte ta! Ska prova idag igen.

I fredags målade jag köket andra gången ock slipade väggen i v-rummet där tapeten suttit.
Under lördagen målade jag v-rummet 2 gånger samt bättrade på i hallen, entrén och trappan med vitt då det blivit mycket märken och fläckar som inte gick bort! Nu ser det ut som ett splitternytt hem igen :)
Igår var det styling som stod på schemat, underbart roligt! Det blev så fint här hemma. Nu HAR vi värme och mys!
Igår möblerade vi om på Amelis rum oxå då vi inte varit helt nöjda med det som var. Fanns ingen plats att sitta och leka på, på golvet. Nu blev det otroligt bra. Vi märkte direkt på Ameli hur nöjd hon blev. När sängen stått så nära fönstret har hon varit rädd. Igår sa hon:
- Jag vill sova själv!

Och imorse när hon vaknade (sov HELA natten själv) sa hon efter vår undran om hon sovit bra på rummet!
- Nu känns det bättre!

Härligt att höra!

Idag ska jag storhandla som vanligt och små greja här hemma!
Ha en bra dag!

https://cdn2.cdnme.se/2646846/6-3/pic_51345111ddf2b3669c1da9b8.jpg" class="image">


Kommentarer
HasseE säger:

Bilder; bilder, bilder..... vill se det nystylade hemmet NU!!!

Puss & Kram

2013-03-05 | 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback