Dagens utflykt

Vi har varit inne i huvudstaden och hälsat på min kompis Huda och hennes dotter Alisa idag.

Jag och flickorna åkte kommunalt och fick därmed ett roligt äventyr. Vi åkte roslagsbanan, t-banan och buss!

När vi skulle gå var Leia jätte trött, hon satt helt avslappnad i mitt knä när jag klädde på henne overall. Somnade nästan sittandes.
Lade henne på golvet för att klä på mig själv, och där somnade hon!

Ameli och Alisa lekte jätte bra ihop, de har vuxit ikapp varandra. Ameli är 7 månader äldre.

Vid middagsbordet frågade jag henne om hon haft roligt med Alisa?!
Hennes svar blev otroligt fint:
-Jag älskar henne....hon är min Bästa kompis!

Imorgon är det kalas för Ameli, har bakat ikväll tillsammans med henne, otroligt mysigt! Det märks att hon börjar bli stor nu!
Hon är såååå taggad på kalas!!!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback