Vattkoppor?

Idag har jag varit på rehab för knät och ryggen!
Hon hittade nya spänningar på insida vänster som masserades, AJ! Men hon tror det kan vara det som gör att knät inte blir helt bra.

Ryggen har känts riktigt bra sedan sist, bara haft små känningar. Helt underbart!!!

Efter rehab var jag på utförsäljning av Geggamoja kläder, hittade en hel del till flickorna. Köpte likadana kläder, så fint tycker jag.

Tror Leia kan ha fått vattkoppor, men hon har inte haft feber eller varit kinkig. Men efter badet upptäckte jag blåsor på hennes ben och skinka. Vet dock inte hur vattkoppor ser ut precis i början. Detta skulle även kunna vara en allergisk reaktion på nått.
Utslagen/blåsorna påminde lite om hur det ser ut när man bränt sig på nässlor, men dessa var mer utspridda.

Vi får se imorn om det blivit fler!
Sov gott, puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback