Gårdagen

Godmorgon alla!
Igår var jag alltså på Anna-Carins möhippa.
Kände inte att det fanns tid att blogga igår, ville inte vara otrevlig :)

Vi hade picknick i Rålis där en sumobrottnings tävling väntade. Det var riktigt kul, men svårt. Jag trampade omkull mig själv ett par gånger :)

Sedan åt vi middag på Grodan och därefter blev det en sväng till Golden hits. Kunde konstatera att jag inte saknar Stockholms uteliv nått vidare.
Men det var trevligt att lära känna alla tjejerna, alla väldigt olika, men väldigt trevliga!

Känns kul att känna flera stycken inför bröllopet, längtar dit.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för barnkalas.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback