Astrid Lindgrens Värld

Vi hade en mysig dag på A värld.
Vädret var bra, så det blev intrigör varmt.

Allt var dock inte guld och gröna skogar. Jag åt yoghurt med laktos till frukost, hade tagit medicin mot laktos. Men av någon anledning fungerade drm inte igår och jag gick otroligt ont i magen i flera timmar, och besökte alla toaletter som fanns på A värld. Inte kul!!!

Hade tur att magen lugnat sig tills vi åkte hem.

Det andra mindre roliga var att Ameli kom bort från oss. Hon åkte ner för en rutsckana utan lov och när Henrik kom ner var hon borta.

Som tur var hade vi skrivit upp mitt nummer på hennes arm, så en norsk kvinna hittade en gråtandes Ameli och ringde mig! Det blev ett glatt återseende.

Idag bearbetar hon detta genom lekens värld. Dockorna springer iväg.

Bilresan hem igår var ett H-vete. Så nu blir vi hemma ett bra tag :)

Men trotts allt Harbin haft några trevliga dagar med våra vänner!

Idag har jag städat undan all packning och röjt här hemma.
Henrik har snickrat på lekstugan, den börjar bli så fin nu!

Puss och godnatt!!!


Kommentarer
Madde säger:

Vad läskigt att Amelie kom bort! Ska också börja skriva nummer på Tildes arm, hon har också en förmåga att hitta på egna äventyr. Kram på er

Svar: Ja, sjukt obehagligt!!!Gör det, så värt om de kommer bort!
Kram
Emeli

2013-07-22 | 17:51:45
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback