Stopp

Idag har vi varit hos Jennifer och Neo. Barnen hade jätte kul och jag och syrran pratade och bara va.
Det var väldigt kul att se Neos glädje när vi kom hem till dem, han hjälpte tom Ameli av med jackan.
Bilresorna gick galant. Leia sov dit och hem. Ameli och jag sjöng och lekte i bilen, riktigt mysig stund.

När vi kom hem åt vi mellis, packade simkläder och åkte till badhuset. Det var bara jag och Ameli. Så mysigt att få egen tid med henne som inte är i hem miljö.

Nu inatt har jag startat sluta amma på natten kampanj med Leia. Skickade in mannen till Ameli så en av oss får sova. Hon vaknar cirka 3 gånger varje natt och vill amma för att somna om, men från och med idag är det stopp på det. Bara morgon och kväll innan hon börjar med välling. Hon äter inte så mycket på dagen och sen måste det vara jobbigt för henne att vakna så mycket på natten när man skall sova.

Hon har redan vaknat första gången, tog ungefär 15 minuter så sov hon. Så länge hon inte gallskriker får hon ligga i sin säng och jag visar mig inte ens. Annars skapat vi bara nya ovanor :/

Whis me good luck!!!
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback