Lite paus

Nu är jag tillbaka igen!

Har laddat med vila, vila och vila i 3 dagar!

Känner mig mycket bättre, fortf lite svag i kroppen men pigg.
Hat varit på gymmet idag och kört axlar, bröst och triceps.

Skönt att må bättre. Även aptiten är bättre :)

Idag har jag stickat klart Leias sockor. Blev så otroligt nöjd då de är nästan exakt likadana :) tänk att detta är det andra paret som jag gjort!

Måste även rosa byggjobbaren på granntomten som hjälpte mig skotta snö med sin grävmaskin :) han sa nått på polska tror jag, log. Hoppade in i maskinen och började skrapa bort snö! Hurra! Riktigt snällt!

Nu ska jag laga middag till min familj som snart kommer hem, längtar :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback