Kräk x2

Igår var jag och gjorde 8 månaders besiktning av Leia. Hon har nu gått upp i vikt, 500gram :) stora tjejen. Så nu väger hon 7,8kg.
Nu hade hon dock inte vuxit nått på längden, alltid är det nått. Så fortfarande 66,5cm.

Tog upp det här med att Leia små kräks mellan 1-5 gånger efter varje matintag. Det började för ca 2 veckor sedan. Hon visste inte riktigt vad det kunde vara, ska avvakta några veckor till. Kan kanske vara någon matkänslighet då det börjat efter att hon börjat äta mer mat.

Igår tränade jag biceps och rygg, det gick jätte bra. Har träningsvärk i skulderbladen.
Efter träningen köpte jag lite komplement till gårdagensmiddag och rökta laxfenor som jag åt till mellis! Mums!!!!
Men...tror dem var dåliga eftersom ingen annan är dålig här hemma. För började må illa och få ont i magen igår kväll och inatt kräktes jag!
Mår okey nu på morgonen! Har ätit min grötfrukost men känner mig ändå lite öm i magen. Hm.....

Jag som skulle träna idag, hoppar dock det! Och hoppas på bättring imorn :)

Igår kröp Leia enligt skolboken för första gången, redan idag går det bättre och snabbare!!!
Och Ameli är fortfarande utan blöja dagtid. 3 olyckor på fyra dagar är mycket bra från att ha haft blöja jämt!!!

Stolt mor över sina tjejor!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback