Jumpsuite

Idag vaknade jag och barnen 6, pigga? Och glada.
Leia var trött redan vid 7.30 och Ameli vid 8 så vi gick å la oss i hennes säng och somnade.
Jag vaknade 9.15 då Leia hörde av sig ifrån sin säng!
Ameli sov vidare till 10. Det var väldigt skönt och välbehövligt! Hade dock kunnat sova ännu mer. Är fortfarande trött. Har även fått lite nedsatt aptit, inget är gott! Nej, inte gravid!!!
Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är :( känner mig dock inte sjuk.

Idag har jag veckohandlat med barnen + lite annat fint. Har tom handlat en jumpsuite till mig fast Henrik tycket det är töntigt! Jag älskar den!!!
Köpte en ny till Ameli oxå så nu är vi randiga båda 2.
Ameli fick fler trosor oxå och Leia lite byxor.

Nu blir det snart middag här hemma och gos när pappi kommer hem!
Ha en bra kväll!

Puss!!!


Kommentarer
Jennifer säger:

Fina tjejer och fina kläder =) <3

Svar: Tack :)
Emeli

2013-02-04 | 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback