Det kom blod

Grrrr...skrev ett långt inlägg som försvann!

Henrik har en jobbhelg så är ensam med barnen. Igår hade vi en riktig mysdag med film, godis, mys och Melodifedyival. Dock var jag grymt besviken på låtarna.

Mådde bra igår så började dagen med träning. La fokus på axlar, bröst och triceps.
Ameli var så söt när jag låg på pilatesbollen och tränade bröstet, hon klappade mig på magen och sa: jag älskar dig mamma. Vad fin du är!

Oj, så glad jag blev!!!

Idag har vi varit på babysim med Leia. De fick simma under vattnet idag, inga problem alls för Leia. Hon var otroligt duktig. När vi simmar plaskar och tjuter hon av glädje. Tur det, kostar nämligen mycket pengar.

När vi kom hem och jag lyft ur Ameli från bilen skulle jag stänga hennes dörr. Men på något mystiskt sätt hade jag näsan utvägen. Aj!!!
Fick ett jack på näsroten. Ameli var så söt när hon såg blodet.
"Det kommer blod mamma, kom så ska du gå plåster. Jag ska hjälpa dig. Gör det ont mamma? Lägg dig i soffan och vila.

Min fina tjej. Hon plåstrade om min näsa med blixten plåster. Sen hämtade hon ett gosedjur oxå.
Dock fick jag ta bort plåstret en stund senare då ligisten Leia försökte göra allt i sin makt att få loss det! Aj! Hon är inte så lätt på handen.

Ikväll blir det spinning och styrka för hela kroppen. Ska prova HIIT ikväll.

Titta gärna på Så ska det låta, min barndomsvän Terese är med ikväll :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback